lunes, 23 de mayo de 2011

BROWNIES, mmmmmmm!!

Fa temps que una amiga va penjar en el seu facebook un enllaç a una pàgina de cuina per fer una "composició" de brownies blancs i negres amb cors. Quan vaig veure la foto... em va encantar!! pensava que era algo ben dolç i apetitós per regalar.
Farà cosa de dos o tres mesos que vaig comprar els ingredients per fer-ho, però al calaix es va quedar tot perquè no ho vaig intentar mai; no sabia ni per on començar!! (M'havien donat un munt de receptes per fer el brownie "negre" però cap del "blanc")
Aquest cap de setmana vam tenir a casa a la Sara, l'amiga qui havia penjat la informació al facebook. Així que ahir diumenge ho vam intentar!!
A les fotos podeu veure el resultat. Tot i que no hi ha el contrast de color que esperàvem, han sortit boníssims i recomenables perquè els feu i els pogueu disfrutar i compartir amb gent a la que estimeu!
Així que, durant aquesta setmana, 11 persones a les que estimo rebran un brownie;-)
Si algú està interessat, que m'ho digui i penjaré la recepte i el procés de com fer-ho.

*Pel brownie negre no facis servir xocolata amb llet, fes servir la negra! Així veuràs més el contrast de colors.

Hace tiempo que una amiga colgó un enlace de una página de cocina en su facebook, para hacer una "composición" de brownies blancos y negros con corazones. Cuando vi la foto... me encantó!! pensaba que era algo bien dulce y apetitoso para regalar.
Hará cosa de dos o tres meses compré todos los ingredientes para hacerlo, pero en el cajón se quedó todo porque no lo llegué a hacer nunca; no sabía ni por dónde empezar!! (Me habían dado un montón de recetas para hacer el brownie negro pero ninguna del blanco)
Este fin de semana tuvimos en casa a Sara, la amiga quien comaprtió la información en facebook. Así que ayer, domingo, lo intentamos!!
En las fotos podéis ver el resultado. Aunque no hay el contraste de color que esperábamos, han salido buenísimos y recomendables para que los hagáis y los podáis disfrutar además de compartir con la gente a la que queréis!
Así que, durante esta semana, 11 personas a las que quiero, recibirán un brownie;-)
Si alguien está interesado, que me lo diga y colgaré la receta y el proceso de cómo hacerlos.

*Para el brownie negro no hagas servir chocolate con leche, haz servir la negra! Así verás más el contraste de colores.

martes, 17 de mayo de 2011

MACARONS


Ja estic aquí de nou!! Després d'uns quants dies 'out' per viatges de feina, ja estic per aquí. I, avui, amb una entrada per mostrar-vos la meva proposta pel repte 1T9F proposat per la Mariona Cardona de Diari de Colors. Aquesta setmana tocava fer una composició de nou fotos amb el tema "galetes".
Tenia ganes de fer algo diferent, amb color... Després d'uns dies de molta feina, en que estic molt cansada, em venia de gust algo així. I, us he de dir, que estic bastant contenta amb el resultat;-)
Dimecres passat, després de tres dies a Suïssa, vaig descobrir amb dues amigues aquesta botiga: "Macarons, Enric Rosich". És la primera botiga a Barcelona especialitzada en la producció i venta d'aquests dolços parisencs. Vam tenir el privilegi de conèixer a l'Enric Rosich qui és un cuiner bastant reconegut que, després de treballar bastants anys a París, ha tornat a Barcelona especialitzant-se en l'elaboració de MACARONS per vendre'ls a la ciutat comtal.
Si no els has tastat mai, fes una volta pel nou centre comercial "Les Arenes", l'antiga plaça de toros de Pl. Espanya, i busca la botiga Enric Rosich al sòtan.
Un postre deliciós als ulls i al paladar. Bon profit!!

*només te'ls recomano si t'agrada el dolç. I tenen un cost d' 1,20€/u


Ya estoy aquí de nuevo!! Después de unos cuantos días 'out' por viajes de trabajo, ya estoy por aquí. Y, hoy, con una nueva entrada para mostraros mi propuesta del reto 1T9F propuesto por Mariona Cardona de Diari de Colors. Esta semana tocaba hacer una composición de nueve fotos sobre el tema "galletas".
Tenía ganas de hacer algo diferente, con color... Después de unos días de mucho trabajo, que estoy muy cansada, me apetecía algo así. Y, os he de decir, que estoy bastante contenta con el resultado;-)
El Miércoles pasado, después de tres días en Suiza, descubrí con dos amigas esta tienda: "Macarons, Enric Rosich". Es la primera tienda en Barcelona especializada en la producción y venta de estos dulces parisinos. Tuvimos el privilegio de conocer a Enric Rosich quien es un reconocido cocinero que, después de trabajar unos años en París, ha vuelto a Barcelona especializándose en la elaboración de MACARONS para venderlos en la ciudad condal.
Si no los has probado nunca, date una vuelta por el nuevo centro comercial "Las Arenas" (la antigua plaza de toros de Pl. Espanya) y busca en el sótano la tienda Enric Rosich.
Un postre delicioso a los ojos y al paladar. Qué aproveche!!

*sólo te los recomiendo si te gusta el dulce. Y tienen un coste de 1,20€/u

miércoles, 4 de mayo de 2011

LA PRIMAVERA

Aquí està la meva composició sobre la primavera! Ja us vaig dir que estic participant en el repte de 1T9F que proposa la Mariona de Diari de Colors. L'últim repte proposat va ser "llapis de colors" i "la primavera". Us he de dir que no era la meva idea inicial ja que la primavera m'inspira moltes altres coses que només flors però, no he tingut més temps!! Així que... què millor que un camp de roselles. M'encanten!!
Si no has estat mai en un camp així, busca'l, i passa un temps a soles, observant la perfecció dels seus colors, els contrasts, la vida, la creació... Ahir vaig poder passar un migdia en sol.litud i silenci, pensant i reflexionant, tot un privilegi!!
Si vius a Sant Cugat, aquest està davant el pi d'en xandri. Espectacular! Només a 10 minuts caminant.

Aquí está mi composición sobre la primavera! Ya os dije que estaba participando en el reto 1T9F que propone Mariona de Diari de Colors. El útimo reto fue "lápices de colores" y "la primavera". Os he de decir que no era mi idea inicial la de poner todo flores, ya que la primavera me inspira muchas otras cosas que no sólo flores pero, no he tenido más tiempo!! Así que... qué mejor que un campo de amapolas. Me encantan!!
Si no has estado nunca en un campo así, búscalo, y pasa un tiempo a solas, observando la perfección de sus colores, los contrastes, la vida, la creación... Ayer pude pasar un mediodía en solitud y silencio, pensando y reflexionando, todo un privilegio!!
Si vives en Sant Cugat, este campo lo encontrarás delante del Pi d'en Xandri. Espectacular!! a tan sólo 10 minutos caminando.