miércoles, 4 de mayo de 2011

LA PRIMAVERA

Aquí està la meva composició sobre la primavera! Ja us vaig dir que estic participant en el repte de 1T9F que proposa la Mariona de Diari de Colors. L'últim repte proposat va ser "llapis de colors" i "la primavera". Us he de dir que no era la meva idea inicial ja que la primavera m'inspira moltes altres coses que només flors però, no he tingut més temps!! Així que... què millor que un camp de roselles. M'encanten!!
Si no has estat mai en un camp així, busca'l, i passa un temps a soles, observant la perfecció dels seus colors, els contrasts, la vida, la creació... Ahir vaig poder passar un migdia en sol.litud i silenci, pensant i reflexionant, tot un privilegi!!
Si vius a Sant Cugat, aquest està davant el pi d'en xandri. Espectacular! Només a 10 minuts caminant.

Aquí está mi composición sobre la primavera! Ya os dije que estaba participando en el reto 1T9F que propone Mariona de Diari de Colors. El útimo reto fue "lápices de colores" y "la primavera". Os he de decir que no era mi idea inicial la de poner todo flores, ya que la primavera me inspira muchas otras cosas que no sólo flores pero, no he tenido más tiempo!! Así que... qué mejor que un campo de amapolas. Me encantan!!
Si no has estado nunca en un campo así, búscalo, y pasa un tiempo a solas, observando la perfección de sus colores, los contrastes, la vida, la creación... Ayer pude pasar un mediodía en solitud y silencio, pensando y reflexionando, todo un privilegio!!
Si vives en Sant Cugat, este campo lo encontrarás delante del Pi d'en Xandri. Espectacular!! a tan sólo 10 minutos caminando.

1 comentario: