martes, 12 de abril de 2011

LLOCS AMB ENCANT / LUGARES CON ENCANTO

M'encanta Barcelona!! m'encanta passejar pels seu carrers i trobar llocs amb encant!! i avui, us volia presentar un, el ZIM. És un lloc especial, és com està a casa teva. La primera vegada que el vaig veure no m'atrevia ni a entrar pensant-me que allò era privat, impossible ser un bar: és una quadradet de... 12m2?? com a màxim!! on hi ha una barra i uns tamborets.
Es troba al carrer Dagueria, 20 (prop de la pl. Sant Jaume). I obren de dilluns a dissabte i de 18h a 23h (sent flexibles a l'hora de tancament segons la gent que hi hagi).
És un lloc per demanar-te una copa de vi i acompanyar-la d'una selcció de formatges, embotits i/o chips. També degustaràs, pel simplement de prendre el vi, un "besito". Hauràs d'anar per saber què és!!
En les fotos podeu veure: a la primera, l'entrada; a la segona, el compte que com veieu te'l fan sobre el marbre de la barra i, en la tercera, podeu veure al Francesc, un dels socis, que molt amablament t'explicarà d'on procedeixen la selecció de formages, embotits i vins que et demanis. Us ho dic, altament recomenable per passar una estoneta amb algú especial;-)

*Per cert, no vagis mai en grup!!

Me encanta Barcelona!! me encanta pasear por sus calles y encontrar sitios con encanto!! y hoy, os quería presentar uno: el ZIM. Es un sitio especial, es como estar en casa. La primera vez que vi el sitio no me atrevía ni a entrar, pensándome que era privado, imposible el ser un bar: es un cuadradito de unos... 12m2?? cómo máximo!! donde encontrarás una barra y unos taburetes.
Está ubicado en la calle Daguería, 20, (cerca pl. Sant Jaume). Y abren de lunes a sábado y de 18h a 23h (siendo flexibles a la hora del cierre dependiendo de la gente que haya).
Es un lugar para pedirte una copa de vino, acompañándola con una selección de quesos, embutidos y/o chips. También degustarás, por el simple hecho de tomarte una copa, un "besito". Tendrás que ir para saber qué es!!
En las fotos puedes ver: en la primera, la entrada; en la segunda, la cuenta escrita sobre el mármol de la barra y, en la tercera, podrás ver al Francesc, uno de los socios quien muy amablemente te explicará de donde proceden la selección de quesos, embutidos y vinos que te pidas.
Os lo digo: altamente reomendable para disfrutar de un ratito con alguien especial;-)

*por cierto, no vayas nunca en grupo!!

3 comentarios:

  1. Alexia, has d'anar!!!!!
    Eva, tinc pensat anar-hi quan quedem el grup del divendres tarda;-) jajajajajaaaa
    un petonet per totes dues

    ResponderEliminar