sábado, 9 de abril de 2011

"Un Llibre" / "Un libro"


No em considero una bona lectora; em costa està quieta i concentrada en una sola cosa. Agafo casi cada dia els ferrocarrils, de Sant Cugat a Barcelona, amb el que és una bona oportunitat per fer-ho! però... la diversitat de gent, l'intentar endevinar a quina parada es baixarà aquella o altra persona, els típics que parlen súper fort i vulguis o no ja formes part de les seva conversa, la música... tot són excuses que em distreuen del que estic llegint!!!
Però, la veritat és que aquests dies estic submergida en la lectura d'un llibre que ha centrat tota la meva atenció. Me l'ha recomenat el meu marit, el Marc, qui ell sí és un devorador de llibres. Es titula "LA CABAÑA, on la tragèdia es troba amb l'eternitat" i, tot i que no me l'he acabat de llegit, ja us el recomano!!


No me considero una gran lectora; me cuesta estar quieta y concentrada en una sola cosa. cojo casi cada día los ferrocarriles, de Sant Cugat a Barcelona, con lo que es una buena oportunidad para hacerlo!! pero... la diversidad de gente, el intentar adivinar en qué parada bajará esta u otra persona, los típicos que hablan súper fuerte y quieras o no ya formas parte de sus conversaciones, la música... todo son excusas que me distraen de lo que estoy leyendo!! Pero, la verdad es que estos días estoy sumergida en la lectura de un libro que ha centrado toda mi atención. Me lo ha recomendado mi marido, Marc, quien él sí que es un devorador de libros. Se titula "LA CABAÑA, donde la tragedia se encuentra con la eternidad" y, aunque no lo he acabado de leer, ya te lo recomiendo!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario