viernes, 8 de abril de 2011

Paraules per regalar / Palabras para regalar













Tenia ganes de compartir amb vosaltres una cosa que em va passar abans d'ahir, dimecres. Em dirigia a una de les oficines del banc Sabadell per fer el pagament d'un curs de fotografia que començaré al juny!!!
Just arribant, vaig veure que hi havia dues ambulàncies a l'entrada i, vaig pensar: "carai, ha hagut de passar algo greu perquè hi hagi dues!!", però no li vaig donar més importància.
Vaig entrar a dins i tot semblava com si no res. Als cinc minuts, vaig veure als de l'ambulància sortint d'una de les habitacions de l'oficina, amb cares no precisament d'alegria. I, tot seguit, els mossos entraven.
De cop i volta, una de les treballadores va començar a plorar... Algo greu estava passant... Era el meu torn. Així que cap al mostrador vaig anar. En aquests moments va ser quan em vaig enterar que a un dels treballadors li acabava de donar un atac de cor i s'havia mort. Em vaig quedar paralitzada. Era la primera vegada que era testimoni d'una situació així i, de seguida, em vaig quedar súper trista pensant en tot plegat. Com et pot canviar la vida en qüestió de minuts!!!

Durant tota la tarda vaig estar pensant sobre el tema així que vaig decidir fer algo. I va ser quan vaig fer aquesta postaleta, tipus scrap, amb la paraula "ÀNIMS" i una noteta al darrera. La veritat és que són situacions que em costa dir quelcom, però algo volia fer. Així que ahir, tot i que morta de la vergonya, em vaig adreçar i els vaig donar.

Encara no sé si vaig fer bé o no, perquè en un principi em vaig endur els crits d'un dels treballadors fent-me fora, confonent-me amb una d'aquestes clientes que arriben a última hora quan ja està tancat i, us he de confessar, que em vaig sentir fatal, súper despreciada!! Però, bueno, és algo que hi havia al meu cor i així ho vaig fer.

Va ser una situació que em va fer reflexionar sobre la meva vida, com la vull viure!! i em va venir al cap el que va dir William Burden, viure la vida "sense reserves, sense retorn y sense res que lamentar"!!


Tenía ganes de compartir con vosotros algo que me pasó el miércoles. Me dirigía a una de las oficina del Banco de Sabadell para hacer el pago de un curso de fotografía que empezaré en junio!!
Justo al llegar, vi que habían dos ambulancias en la entrada, y pensé: "vaya, algo grave ha tenido que pasar para que hayan dos", pero no le di más importancia.
Entré y todo parecía como si nada. A los cinco minutos, vi a los de la ambulancia salir de una de las habitaciones de la oficina, con cara no precisamente de alegría. Acto seguido, entraban los Mossos.
En seguida, una de las trabajadoras empezó a llorar... Algo grave estaba pasando... era mi turno. Así que hacia el mostrador me dirigí. Fue en estos momentos cuando me enteré que a uno de los trabajadores le había dado un ataque al corazón y se había muerto. Me quedé paralizada sin saber qué decir. Era la primera vez que era testimonio de una situación así y, en seguida, me quedé súper triste pensando en todo. cómo te puede cambiar la vida en cuestión de minutos!!!

Durante toda la tarde estuve pensando sobre el tema, así que me decidí a hacer algo. Y fue cuando hice esta postal, tipo scrap, con la palabra "ÁNIMO" y una notita por detrás. La verdad es que son situaciones que me cuesta mucho decir algo, pero lo quería hacer. Así que, ayer, aunque muerta de la vergüenza, me dirigí allí y se la di a los trabajadores.

Aún no sé si hice bien o no, porque en un principio me llevé los gritos de uno de los trabajadores haciéndome fuera, al confundirme con una de estas clientes que llegan a última hora cuando ya está cerrado y, os he de confesar, que me hizo sentir fatal, súper despreciada!! Pero bueno, es algo que había en mi corazón y así lo hice.

Fue una oportunidad para pensar y reflexionar en mi vida, cómo quiero vivirla!! y en seguida me vino a la cabeza lo que dijo William Burden: vivir la vida "sin reservas, sin retorno y sin nada que lamentar"!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario